מה גורם לבני אדם לרצות דברים? מסע אל מערכות המוטיבציה במוח.
מה הקשר בין מיניות לביו עוגות קצפת? ואיך זה קשור לצרכנות ולחווית הלקוח? מה נעים יותר – להשתוקק למשהו, או לקבל אותו? האם מערכות המוטיבציה במוח מופעלות על ידי ”עקרון העונג“ בלבד, או שיש עליהן גם השפעות אחרות, וחשובות לא פחות? מה זה רגש? מה ההבדל בין דחפים, רגשות ומחשבות? ואיך 7 מערכות הרגש קשורות לכל זה?
בהרצאה מרתקת זאת נצא למסע בעקבות הגילויים המדעיים החדשים על מערכות הרגש והמוטיבציה במוח. נלמד על המודל שבעזרתו פועלים מסרים פרסומיים, ונבין איך אנחנו יכולים לשפר את חוויית הצריכה ללקוחות שלנו.