לקוחות מספרים

בית הגלגלים

זיכית אותנו בחוויה אינטלקטואלית ורגשית שיצרה המשך שיח בין אנשים לאחריה. באופן יוצא דפן הצלחת לגעת בקהל מגוון ביותר, דבר שכנראה קשור בנושא הנוגע לכולנו אך יותר מכך – בדרך בה אתה מגיש (ומנגיש) את דבריך.

ד"ר פנינה שורץ-שור, יו"ר

משרד מבקר המדינה

הרצאתך ‏המרתקת ‏”המח‏ שלי‏ המח‏ שלה”, שבאדיבותך‏ הרבה‏ עברה ‏התאמה ‏לתכנים ‏של ‏הכנס,‏ והועברה ‏בצורה ‏נעימה ‏ומחויכת, ‏קצרה ‏מחמאות ‏מקיר ‏לקיר ‏מקרב ‏כל ‏הנוכחים ‏בהרצאה. בכשרון ‏רב ‏וביד ‏אמונה‏ הנגשת ‏חומר ‏מקצועי ‏ברמה‏ גבוהה ‏לקהל ‏שתחום ‏המדעים ‏אינו ‏התחום החזק‏ שלו. ‏ואם ‏יורשה ‏לי ‏לצטט ‏מהשטח, ‏רבים ‏הרגישו ‏כאילו‏ ביקרת ‏אצלם ‏בבית.

עו"ד מרב שמעוני, הממונה‏ על ‏שוויון ‏מגדרי ‏‏‏‏‏ויועצת ‏המנכ"ל ‏לקידום ‏נשים

עמיתים

הנוכחות שלך, המקצועיות, ההומור והידע יוצא הדופן שלך שעברו בהרצאתך ריגשו אותנו כמו גם קהל רב שנכח באירוע ותרמו רבות להצלחתו של הערב. אנו מאמינות ששינוי ניתן לעשות בדרכים רבות, ומקוות שהערב הזה, בין היתר בזכותך, תרם וסייע ולו במעט לשינוי עמדות ולחיבור וקרבה גדולה יותר בין אנשים בקהילתם.

ענבל אייש-קוטלר וחן בן עמי, רכזות תוכנית עמיתים חולון

עמותת עלם - ירושלים

תודתנו הרבה לפרופ’ יורם יובל, תודה על ההירתמות, תודה על הרצאה מרתקת שכבשה את כל הנוכחים ועשתה לנו את הערב ותודה על הזמן היקר שהוקדש לנו עם מלא אהבה. בזכותך יכולנו להודות למתנדבות/ים ולהעניק להם מעט ממה שהם מעניקים לאורך כל השנה.

שולמית אפרתי, רכזת התנדבות

מכון אדלר

המון תודה על ההיענות לתרומת ההרצאה ועל שנתן לכולנו שעת עניין ,צחוק והנאה רבה. בקיצור, העלה לנו את רמת האושר!

אורנה צח, מנהלת ביה"ס להורים

עיריית ת״א-יפו

ברצוני להודות לך באופן אישי על השתתפותך בוועידת הרווחה הרביעית של תל אביב – יפו שעסקה בנושא “הבדידות”. הרצאתך המרתקת תרמה רבות להצלחת הועידה ולהבנת נושא הבדידות.

מהרטה ברוך רון, סגנית ראש העירייה

המרכז הרפואי רמב"ם

ברצוני להודות לך מקרב לב בשמי ובשם צוות ההיגוי והנהלת הסיעוד ברמב”ם על הרצאתך המקצועית והמרתקת שניתנה במסגרת יום העיון גוף-נפגש, ועל תרומתך להצלחת יום העיון שזכה למשובים מצויינים ועל כך אנחנו מבקשים להוקיר תודה. מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה בעתיד.

בתיה וקסלר ס. מנהלת הסיעוד בביה"ח

המרכז הישראלי לניהול

ברצוננו להודות לך על השתתפותך בכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי”ל, בנושא “שימור לקוחות, עובדים ואנרגיות”. דבריך במסגרת הרצאתך עוררו עניין רב ותרמו רבות להצלחת האירוע.“

פנינה שנהב יו"ר המי"ל

בין לקוחותינו

סגירת תפריט