« December 2018 » loading...
S M T W T F S
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Fri 21

סדרת הרצאות “אהבה ורגשות” – 6 מפגשים

December 21 @ 10:00 - 11:30

אנחנו רגשיים, אפילו רגשנים, מיום לידתנו ועד יום מותנו. מדוע? מה גורם לנו אושר, ומה גורם לנו צער וכאב? אלה שאלות ששאלו משוררים, אנשי דת, פילוסופים ופסיכולוגים מאז ומתמיד. בשנים האחרונות חשפו מדעי המוח תשובות חדשות ומפתיעות לשאלות הנצחיות האלה, תשובות העשויות לסייע לנו לשרוד את רכבת השדים של האהבה ושאר הרגשות, לרדת בשלום אל הרציף בסיום הנסיעה, ואפילו ליהנות מן הדרך. בסדרת ההרצאות “אהבה ורגשות – מדריך הישרדות” עורך פרופ’ יובל היכרות עם התובנות המדעיות החדשות על מערכת ההפעלה הרגשית של הנפש השוכנת עמוק במוח, ומסביר מה יכול המדע ללמד אותנו כדי להשתמש בה – ולשרוד אותה – טוב יותר.

26 באוקטובר 2018, 10:00 – 11:30 –  סדרת אהבה ורגשות – אהבה זה כואב (1 מתוך 6)

21 בדצמבר 2018, 10:00 – 11:30 –  סדרת אהבה ורגשות – אני רוצה (2 מתוך 6)

25 בינואר 2019, 10:00 – 11:30 –  סדרת אהבה ורגשות – הילחם או ברח (3 מתוך 6)

29 במרץ 2019, 10:00 – 11:30 –  סדרת אהבה ורגשות – קיצור תולדות התשוקה (4 מתוך 6)

10 במאי 2019, 10:00 – 11:30 –  סדרת אהבה ורגשות – ילד מתוק שלי (5 מתוך 6)

14 ביוני 2019, 10:00 – 11:30 –  סדרת אהבה ורגשות – הדרך אל האושר (6 מתוך 6)

Sun 23

איך להיות מאושר?

December 23 @ 20:30
גני תקווה

מה ההבדל בין אושר להנאה?
האם אושר הוא חוויה או פעולה?
מתי האהבה תהפוך אותנו למאושרים?
ואיך האושר מקודד במוח?

כולנו רוצים להיות מאושרים, אבל מה שהופך אנשים למאושרים הוא לא מה שחשבנו.

לרכישת כרטיסים לחץ כאן

Thu 27

נוירומרקטינג. הפרסום מחשב מסלול מחדש – בשיתוף עם יובל הולנדר

December 27 @ 17:00

הרצאה מרתקת וסדנא מעשית על האמת המפתיעה שמאחורי השפעת הרגשות והתהליכים במוח על צרכנים, ואיך המפרסמים יכולים לנצל את מודל 7 הרגשות כדי ליצור טריגרים לשכנוע מיידי והעברה אפקטיבית של כל מסר פרסומי.

– מהי מערכת ההפעלה של המוח האנושי ומה הן הדרכים להתערב בפעולתה?

– למה הפרסום הדיגיטלי והרשתות החברתיות הן כלי הפרסום עם האפקט החזק ביותר על מוח האדם?

– מה הבינה קיימבריג’ אנליטיקס על רגשות, דרכם השפיעה על הבחירות בארה”ב וכמעט מוטטה את מניית פייסבוק?

– איך אפשר להשיג את אותן תובנות בדרך חוקית לגמרי?

– למה עולם הפרסום הישן גוסס ואנשי הפרסום החדשים חייבים להתמחות גם במודלים רגשיים ולא רק בקריאייטיב?

– מה ביבי נתניהו יודע על המוח שלנו, שהמתחרים שלו עדיין לא הבינו?

– איך בעולם הפרסום הדיגיטלי בו רוב הכסף אינו מוביל לתוצאות – הופכים כל קמפיין ליעיל בעשרות אחוזים?

– איך מכירים ומבינים את קהל היעד שלנו בצורה שאף פעם לא הכרנו, דרך התערבות בעולם הרגשי של הצרכן?

– איך אפשר להשתמש בידע הזה ובהיכרות הזו, כדי להצליח שוב ושוב בקמפיינים הבאים?

אם אתה מתפרנס מפרסום, שיווק, מכירות, בעל עסק, ההרצאה והסדנא המעשית האלה בשבילך! במהלכן תבין את המודל דרכו חודר כל מסר פרסומי לתודעה של הלקוחות שלך, תתרגל את אופן העבודה בעולם של פרסום מוכוון רגשות, ותחשב מסלול מחדש בכל פעילות שיווקית שתעשה מעכשיו.

יובל הולנדר הוא פרסומאי ומרצה לפרסום, שיווק ומדיה חברתית. יובל הקים את מחלקות הדיגיטל במשרדי הפרסום הגדולים בישראל וניהל אותן במשך שנים ארוכות, היה חבר הנהלה במשרדי פרסום וכיום הוא מרצה ויועץ בתחום הדיגיטל למוסדות, ארגונים וחברות בארץ ובעולם.

לרכישת כרטיסים לחץ כאן

Sun 30

פסיכופתיה, אנטי-סוציאליות והפרעות אחרות: על החיים ללא מצפון

December 30 @ 21:30
יהוד

מהי הפרעת אישיות אנטי חברתית? מה הקשר שלה לפסיכופתיה? ומה תפקידם של הזעם והאימפולסיביות בחיינו? האם יש דבר כזה, דחף-לאו-בר-כיבוש? על ההיבטים הנפשיים והמוחיים של מצפון, כעס ואמפתיה, מד”ר חניבעל לקטר ועד לזאב מוול-סטריט

לרכישת כרטיסים לחץ כאן

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

המוח שלו המוח שלה

June 24 @ 21:30 - 22:30

- $70
גריי, יהוד
אירוע סגור

מדוע אישה זוכרת מריבות שגבר טוען בעקשנות שמעולם לא התקיימו? ומדוע אישה יודעת מה אנשים מרגישים ואילו גבר אינו מסוגל לזות רגש אלא אם כן מישהו בוכה או מאיים עליו בפגיעה גופנית? מה קורה כאשר היא לא מוצאת את הדרך והוא מסרב לבקש עזרה? בהרצאה זו ננסה להבין כמה מן ההבדלים בין גברים ונשים בהקשר הזוגי ונראה כיצד הבדלים אלו מסבכים ולפעמים אף מערערים את היחסים בינינו

לרכישת כרטיסים לחצו כאן