המנהל כמטפל

המנהל החדש אינו רק בוס – עליו להיות גם מקור לתמיכה והדרכה, דמות שמזדהים איתה, ולפעמים גם איש סוד. מנהלות ומנהלים מצליחים הם אלה שיודעים לחשוף את הפוטנציאל הייחודי הגלום בכל אחד מן העובדים שלהם, לגייס את המוטיבציה שלהם, לשחרר את היצירתיות שלהם, ולעזור להם להגשים את עצמם בצורה מיטבית במקום העבודה — וגם מחוץ לו. מה ניתן ללמוד מעולם הטיפול הנפשי על מנת לשפר את מערכות היחסים בין מנהלים לעובדים? בהרצאה חדשה זאת, הכוללת תובנות פסיכולוגיות וסיפורים מחדר הטיפולים, מלמד פרופ’ יובל את שומעיו כיצד לא לקבל “אפס ביחסי אנוש”. הוא מסביר בשפה מובנת וברורה על העברה, השלכה, הנעה, הזדהות, גבולות ואמפתיה, מלמד כיצד לנהל קונפליקטים, ואף מגלה את סוד הסיום הטוב.