על מערכות המוטיבציה והקשר שלהן לצרכנות ולחווית לקוח

מה הקשר בין מיניות לביו עוגות קצפת? האם כל מלכות היופי דומות זו לזו? מה קובע מה נרצה, וכמה נרצה אותו? מה נעים יותרלהשתוקק למשהו, או לקבל אותו?

האם מערכות המוטיבציה במוח מופעלות על ידיעקרון העונגבלבד, או שיש עליהן גם השפעות אחרות, וחשובות לא פחות?

 

בהרצאה מרתקת זאת נצא למסע בעקבות הגילויים המדעיים החדשים על מערכות הרגש והמוטיבציה במוח. נלמד על המודל שבעזרתו פועלים מסרים פרסומיים, ונבין איך אנחנו יכולים לשפר את חוויית הצריכה ללקוחות שלנו.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

סגירת תפריט